Oglas za posao


             Potrebni saradnici za rad u americkoj marketing kompaniji.Zarada po ucinku, redovna isplata na payoner master card,koju dobijate kad zaradite prvih $20. Registracija i obuka besplatne,

             Uslovi:
             -da ste punoletni
             -da imate racunar i internet
             -poznavanje engleskog jezika nije neophodno jer sajt ima opciju za prevod                                           
              

             Zato,ako zelite dugorocan poso,bez sefa i radnog vremena prijavite se i pocnite odmah
da RADITE

                                               

           NAPOMENA: Registrujte se sa G-mail adresom.ukoliko nemate g-mail nalog ,otvorite ga besplatan je:

https://mail.google.com
          Nakon registracije dodajte me za prijatelja na fejsbuku, kako bih Vam pomogla i uvela Vas u posao ;




Коментари

  1. Vrlo Interesantno pozovite me da bi popricali ukratko i da krenemo ako je sve kako treba . Moj broj je 064/533-22-41 Miljan

    ОдговориИзбриши
  2. Заинтересован,молим позовите да се договоримо 0638680338 Светислав

    ОдговориИзбриши
  3. O kojoj je Kompaniji rec,ako nije problem,recite mi.

    ОдговориИзбриши
  4. kontaktirajte me na +38166 517 17 36 zainteresovan sam

    ОдговориИзбриши
  5. Verovatno SFI. Ako nekom treba izrada sajta može me kontaktirati.
    https://www.reklamasajta.com/izrada-jeftinog-sajta/

    ОдговориИзбриши
  6. Zainteresovan sam i vec se bavim internet prodajom

    ОдговориИзбриши

Постави коментар